Kundvagnsrace

God kväll på er! Idag har det varit så jäkla fint väder! Strålande sol hela låga dagen och över 15 plusgrader. Vi hade håltimme på bilden så jag, Annie och Jennifer gick ut istället för att bara sitta inne. Vi hittade bland annat en random kundvagn och såklart körde vi race med den. Jag har alltid velat prova det haha. Okej nu körde vi väl inte direkt race för vi hade ju bara en vagn, men Jennifer körde mig i alla fall, ner för en liten backe. Sen kom vi inte mycket längre innan vi körde rakt in i ett staket och kraschade, hahah men det var jättekul! :)
 
När jag kom hem från skolan åt jag mellis och sen pluggade jag hemkunskap. Vi har prov imorgon och jag har inte pluggat någonting innan idag.. Glömde boken och allt i skolan innan långhelgen. Men jag har hört att provet var jättelätt så vi får hoppas på det. Men nu ska jag kolla på Top Model och sen ska jag sova, god natt!
Bilder från idag, ni kan ju ignorera mitt face på första bilden. Tack.


Kommentarer till detta inlägget:

Tack för att du kommenterar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):

URL/bloggadress:

Kommentar:

Trackback