Lyckad schlagerkväll

Heej på er!! Kvällen igår blev verkligen superlyckad! Jag och Jennifer kom till Annie och Lois vid halv två och då spelade vi spel, fikade, snackade och lite annat. Vi var även och handlade till kvällen. Vi köpte en heel del saker varav allt utom typ hallonen var onyttigt haha. Vid sju på kvällen ungefär så kom Sofia också. Då åt vi kvällsmat och sen kollade vi på Melodifestivalen. Om ni frågor mig så vann fel låt. Jag och mina vänner hejade på Ace Wilder och det var såå surt att hon förlorade med två ynka poäng. Kan vi även diskutera att Ace är 31 år gammal och Sanna Nielsen 29. Eeh va? Det går inte ihop någonstans!
 
När mello var slut fick vi lite damp och kastade grejer från balkongen (som vi hämtade sen), körde massa konstiga "lekar" och lite annat haha. Vi hade verkligen sååå roligt och jag har inte skrattat så mycket på lääänge! :) Vid halv ett ungefär gick Sofia hem för hon skulle iväg tidigt idag på morgonen. Men jag och Jennifer sov som sagt över hos Annie och Lois. Så idag har vi mest städat undan efter igår. Vi hann även med att spela lite kort på balkongen. Det är superfint vårväder idag, såå skönt!  Nu sitter jag i alla fall hemma igen vid datorn. Men denna helgen var verkligen superbraa, tack världens finaste vänner för en grym kväll! ♥
Bild som Jennifer tog innan idag.


Kommentarer till detta inlägget:

Tack för att du kommenterar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):

URL/bloggadress:

Kommentar:

Trackback