Semmeldagen

Glad semmeldag! Vet inte ens om man säger så, men nu kör vi så haha. Förutom det så var det en helt vanlig tisdag idag. På hemkunskapen i skolan gjorde vi kebab. Dock skulle jag inte kalla det kebab för det var bokstavligt talat köttfärs som vi kavlade ut och delade haha. Men det var väl helt okej, vi gjorde det precis efter lunch och det var morotsoppa i matsalen så då kunde man äta det i alla fall :)
 
Efter skolan åkte jag och mina kompisar till stan och tog en fika på Askelyckan. Alla år varsin semla (såklart) med vaniljkräm istället för mandelmassa i. Det var jättegott :) Sen var vi hemma hos Annie och Lois en liten stund och sen cyklade vi hem. Men nu ska jag äta kvällsmat så vi hörs senare!


Kommentarer till detta inlägget:

Tack för att du kommenterar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):

URL/bloggadress:

Kommentar:

Trackback