Alla nationella avklarade!

Glad fredag på er! Idag hade vi det absolut sista nationella provet, vilket återigen var geografi. Det gick ganska bra, tror nog dock att det igår gick bättre. Men nu är alla avklarade vilket känns så skönt! Jag tycker faktiskt inte att de nationella proven har varit så svåra. Tycker alla har stressat upp sig väldigt mycket i onödan för det var inte alls farligt. På ett sätt var det nästan lite mysigt. Låter skitkonstigt men jag menar inte själva provet. Utan att typ alla kom i mjukiskläder, osminkade och med massa godis osv med sig haha. Det minskade dock mer och mer för varje prov. Så om jag har någon läsare i åttan som ska göra nationella proven nästa år, ta det luugnt det är inte så svårt! :) 
 
Idag är jag och mina bröder hemma själva hela dagen. Dock har dom övergivit mig och stuckigt till kompisar båda två. Har i och för sig ingenting alls emot det, älskar att vara hemma själv! Just nu sitter jag och kollar på Talang som sändes i måndags. Har satt på det på mobilen men connectat det till TV:n med hjälp av vår Apple TV. Alla kärlek till Apple TV, så himla smidigt! Man sätter bara på det man vill se på mobilen eller surfplatta (måste vara apple) och sen kopplar man det trådlöst till TV:n vilket är superbra! Nu låter det som om vår Apple TV är ny men vi har haft den typ ett år men jag har nästan aldrig använt det själv haha. Aja jag ska sluta babbla om detta, ni bryr er säkert inte haha. Kram på er och hoppas ni får en bra fredagskväll!
Bild från Pride förra helgen. 


Kommentarer till detta inlägget:

Tack för att du kommenterar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):

URL/bloggadress:

Kommentar:

Trackback