Bra lördag

God kväll på er! Igårkväll var vi som sagt hemma hos farmor och grillade. Det var mysigt och maten var god :) Till efterrätt åt vi kladdkakan jag hade bakat tillsammans med grädde och jordgubbar, såå gott! När vi cyklade hem hade min bror Max ingen cykel för han kom direkt från en fotbollsmatch med buss. Så jag skulle skjutsa honom och jag har nästab aldrig skjutsat någon för jag har alltid varit den som blir skjutsad. Men det gick väl ganska bra haha. 
 
Idag efter jag gjort mig iordning åkte jag, mamma och Max till Grand. Jag hittade skolavslutningsskor (välbehövligt), en  svart skinnväska typ (också välbehövligt) samt en jättefin korallfärgad blus (inte lika välbehövlig, men jättefin) så jag är supernöjd! Visar väl antaligen bidler imorgon eller något. Skorna har dock klack (inte jättehög men änd) och jag har aaldrig haft klackar innan så jag måste öva lite på att gå haha. Aja, nu ska jag kolla på film och ätagodis, puss!


Kommentarer till detta inlägget:

Tack för att du kommenterar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):

URL/bloggadress:

Kommentar:

Trackback