Gårdagen + bloggbrist

God kväll på er! Förlåt för dålig uppdatering. Just nu har jag ingen blogglust alls och funderade faktiskt på att ta en lite paus. Men neej, det kändes fel. Jag älskar att blogga, visa upp bidler och det är verkligen ett intresse för mig. Men just nu har jag ingen lust alls och jag tycker själv att det suger. Men jag får försöka uppdatera så bra som möjligt ändå. 
 
Igår var jag hemma hos Annie och Lois, jag Lois bakade (kakan blev för övrigt jättefailad men det behöver vi inte prata om okej). Sen åt jag middag där tillsammans med några andra gäster. Eller några, det var bara två stycker hehe. Men det var roligt. Och en annan lite komisk grej var att jag och Lois var på Coop 5 gånger och ICA en gång bara igår haha. Men nu ska jag försöka plgga lote till till ett biologiprov vi har imorgon, kram!


Kommentarer till detta inlägget:

Tack för att du kommenterar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):

URL/bloggadress:

Kommentar:

Trackback