Kort skoldag

Hej på er finisar! Idag fick vi sluta redan vid klockan ett för idrotten var inställd så det var superskönt! Då åkte jag, Jennifer och Soffan till Grand. Vi köpte presenter till Annie och Lois som fyller år på söndag. Sen åt vi glass på Mc Donalds (vägrar kalla det Donken haha, så jävla fult). Men det var gott i alla fall :) Sen cyklade vi hem och jag kom hem ör ca en timme sen.
 
Ikväll ska jag förhoppningsvis klippa mig. Vår kompis är frisör så vi ska åka hem till henne och klippa oss där. Dock är det Kalles tid egentligen så det är inte säkert att hon hinner klippa mig också. Men jag hoppas verkligen det, har inte klippt mig sen september så mina toppas är såå slitna. Kram på er!


Kommentarer till detta inlägget:

Tack för att du kommenterar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):

URL/bloggadress:

Kommentar:

Trackback