Liseberg idag!

God morgon! Om ungefär fem minuter ska jag cykla bort till skolan och möta upp mina kompisar för att sen ta bussen till Liseberg! Ååh vad vi har längtat efter denna dagen! Förra året var ju inte så lyckad som ni kanske minns. Jag svimmade efter första åket, mådde skit efter, det började ösregna som aldrig förr och Annie och Lois fick springa runt i regnet och leta efter någon ledare mendans jag satt under ett tak och spydde. När vi Annie och Lois väl hittat en ledare fick jag gå till ett vilorum där jag sov till kl. sex på kvällen. Dessutom var Sofia inte med för hon hade konfirmation, så det året var kanske inte det mest lyckade även om vi hann åka en del på kvällen. Men i år kommer bli bäst! Jag vet att vi kommer ha så jääävla roligt och detta kommer bli en grym dag!


Kommentarer till detta inlägget:

Tack för att du kommenterar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):

URL/bloggadress:

Kommentar:

Trackback