Lyckad valborg

Heej på er! Min valborg blev verkligen superlyckad! Mina kompisar kom hit vid tre-tiden. Då cyklade vi direkt och handlade lite till en tårta och lite till kvällen. Sen bakade vi tårtan vi skulle ha till efterrätt. Vi gjorde en chokladtårta som blev jättegod! När den var klar spelade vi Buzz och bordsfotboll, det var jättekul! Sen åt vi kvällsmat, det blev grillat med potatis, mumma :) Efter det gick vi till mitt rum och hade snackade lite. Det blev väldigt mycket deeptalk efter ett tag. Hade väl inte själv så mycket att berätta så jag satt mest och lyssnade. Men det var mysigt. Sen cyklade vi till majbrasan och tittade på elden samt körde lite chokaldhjul och så haha. När vi kom hem åt vi efterrätt, sen käkade vi godis och snackade lite mer. Vid tolv på kvällen satte vi på en film och gjorde oss klara för natten. Av någon anlednintg var alla jättetrötta så vi hann inte se alls mycket av filmen haha. 
 
Idag vaknade jag och Jennifer vid 10, Annie och Lois var redan vakna för längesen haha. Då gjorde vi väl inte så mycket, bara chillade lite. Sen åt vi frukost och rostade pop-tarts haha. Det var jättegott! Efter det städade vi undan i mitt rum och gjorde oss klara för dagen. Sen gick mina kompisar hem och sen dess har jag inte gjort så mycket. Men denna "helgen" (så jäkla skönt att det bara är torsdag, tänker hela tiden att det är lördag) blev verkligen superlyckad! :D
Massa bilder från kvällen, typ alla är tagna av Jennifer. 


Kommentarer till detta inlägget:

Tack för att du kommenterar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):

URL/bloggadress:

Kommentar:

Trackback