Nationella prov i matte

God morgon! Jag gick upp för ungefr femtio minuter sen och har precis gjort mig iordning för dagen. Lyssnar just nu på ljudbok (Harry Potter) och ska snart gå och äta frukost och så. Men jag hinner blogga lite snabbt först. Vi har nationella prov i matte idag, precis som alla andra nior. Så vi börjar halv nio istället för tio över åtta. Dock var jag osäker så jag gick upp vanlig tid för säkerhets skull så jag fick lite tid över nu. Är inte jätteorolig över provet, som jag skrev för någon dag sen tycker jag inte matte är svårt, så jag hoppas det går bra! Men lycka till idag alla nior, we're all in this together! 
Bild från Gran Canaria, har lite bildbrist just nu. Saknar det så in i helvete, ge mig sommar nuu!


Kommentarer till detta inlägget:

Tack för att du kommenterar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):

URL/bloggadress:

Kommentar:

Trackback