Sommaren närmar sig

Hej igen finisar! Igår glömde jag min dator i skolan, därav ingen uppdatering. Kunde ju bloggat från någon annan dator eller mobilen, men där har jag inga bilder så jag fick ingen motivation. Jag var i alla fall hemma hos Annie och Lois nästan hela dagen. Hjälpte Lois, Soffan och Ida att filma en grej till en bilduppgift vi har. Det var kul, dock är inte filma andra det roligaste jag vet. Men man är ju en bra vä, haha nej skämt åsido. Det var faktiskt ganska kul :)
 
Idag är det såå varmt ute, känns helt bokstavligt talat som sommar! Så på rasten låg vi ute i gräset i solen, sen satt vi ute på klasstiden och planerade klassresan till Storön (en ö där vi ska sova äver) och hade picknick på hemkunskapen. Det var verkligen mysigt och jag älskar att sommaren närmar sig mer och mer!
Mobilbild från Tivoli i Köpenhamn förra sommaren. 


Kommentarer till detta inlägget:

Tack för att du kommenterar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):

URL/bloggadress:

Kommentar:

Trackback