December närmar sig

God morgon! Idag är det en vecka till första advent. På riktigt vad hände med höstterminen? Det känns inte alls som att det har gått över tre månader sen jag började gymnasiet. Jag och mina familj är ju dock bortresta under julen så vi kommer inte direkt fira i år. Fast vi ska ändå adventspynta och så. Jag älskar julen mest av allt på hela året så även om vi inte är hemma på julafton så vill jag ändå ha den mysiga julkänslan med alla pynt, julkalender, pepparkakor och sånt. Så jag ser jättemycket fram emot december!
 
Igår var en riktig slappdag. Jag sov till tio, och sen resten av dagen satt jag bara inne och kollade på serier och film. Jag var även på Kvantum och köpte godis. Marabou nonstop har ju kommit tillbaka nu inför julen så jag köpte bland annat en sån. Jag älskade den innan och det sög att dom tog bort den. Men nu finna den igen och den är såå god! Så ni som inte har smakat den borde verkligen göra det. Kram!


Kommentarer till detta inlägget:

Tack för att du kommenterar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):

URL/bloggadress:

Kommentar:

Trackback