Fars dag

Hej, förlåt för att jag inte bloggade igår. Den enda anledningen till att jag inte gjorde det var för att jag inte hade lust. På förmiddagen var jag och mamma på stan en stund. Vi köpte farsdagspresenter till pappa eftersom det är fars dag idag. Grattis världens bästa pappa ♥ Sen fikade vi även på PM vilket utan konkurrens är det bästa fiket i Växjö, deras citronpaj med maräng är to die for! På kvällen kom mammas kompis Sofie hit och vi åt tacos till kvällsmat, älskar tacos så det var gott. 
 
Idag ska jag träffa Annie och Lois. Jag och Lois ska baka, som vanligt haha. Jag ska cykla dit så snart jag har ätit frukost och skrivit klart detta. Sen vid fem ska jag och min familj hem till mormor och morfar på farsdagsmiddag. Så det blir mysigt :) Men nu ska jag gå och äta frukost, kram!


Kommentarer till detta inlägget:

Tack för att du kommenterar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):

URL/bloggadress:

Kommentar:

Trackback