Friday, sing hallelujah

Heej på er! Idag hade vi våran längre fredag vilket innebär att vi slutar två ,så det är ju inte länge men längre än tolv. Vi hade en väldigt rolig biologilektion faktiskt, på fredagar har vi mer "praktiskt" på biologin typ, så det är kul :) När jag kom hem städade jag mitt rum vilket jag inte har tagot tag i sen vi kom hem från London. Jag packade upp ganska direkt men det ända jag gjorde egentligen var att dumpa allt som låg i resväskan på golvet istället.
 
Sen kollade jag även på HIMYM, såg nyss sista avsnittet på säsong nio så nu har jag sett klart hela serien. Jag har sagt det förr och jag säger det igen, fyfan vilken jävla grym serie det är! Jag kommer garanterat börja se om den från början igen. I alla fall, ikväll kommer våra grannar hit på middag så det ska bli jättemysigt. Jag vet inte riktigt när de kommer men om någon timme eller så skulle jag gissa. Kram!


Kommentarer till detta inlägget:

Tack för att du kommenterar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):

URL/bloggadress:

Kommentar:

Trackback