Gårdagen

Jag vet att jag sa att jag skulle blogga bättre men igår hann jag inte. Visluitade skolan halv fyra, och efter skolan följde jag, Julia och Ida med hem till Annie och Lois. Först bakade vi, som vanligt haha. Vi gjorde brownie med vitchoklad och kolasås, det blev jättegott! Sen kollade vi på HIMYM haha. Jag håller som sagt på att se om hela serien igen och har redan kommit till säsong fe, behöver skaffa ett liv haha. 
 
Jag kom i alla fall hem från Annie och Lois vid tio typ, lagom till PH. Alltså gårdagens avsnitt var ju roligaste på länge haha. Efter det var slut så tvättade jag bort sminket osv och sen gick jag och la mig. Så det fanns helt enkelt ingen tid till att blogga. Just nu är jag förresten i skolan, vi har håltimme. Mn vi hörs mer senare idag eller imorgon, kram!
Bjussar på en halvskev bild som vi tog med webbisen alldeles nyss, i världens sämsta ljus, men whatever.


Kommentarer till detta inlägget:

Tack för att du kommenterar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):

URL/bloggadress:

Kommentar:

Trackback