Kortaste skoldagen någonsin

Idag gick jag i skolan från 9.20 till 10.30, hade med andra ord endast en lektion idag. Det var redan kortfredag idag men sen blev hitorian inställd så vi hade bara en samhällslektion vilket var så himla skönt! Så jag följde med Annie och Lois hem. Vi slappade lite först, sen åt vi lunch och kollade på HIMYM. Vid två ungefär började jag och Lois baka en tårta eftersoom deras pappa som sagt fyller år imorgon. Vi gjorde en tårta med våningar vilket faktiskt var nytt för oss. Jag hann dock inte se sluresultatet för man ska göra det sista imorgon. 
 
Jag åkte hem från dom vid sex och då åt jag thaimat med familjen. Vi köpte hem från Spice and Rice, bästa thaimaten, deras nudlar är så jäkla goda. Nu sitter vi och äter godis, äter chips och dricker julmust. Men nu ska jag fortsätta titta så vi hörs mer imorgon, kram!


Kommentarer till detta inlägget:

Tack för att du kommenterar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):

URL/bloggadress:

Kommentar:

Trackback