Min gårdag + förkyld

Alltså förlåt igen, jag lovar hela tiden att jag ska uppdatera bättre men ändå så bloggar jag typ bara varannan dag i alla fall. Igår hade vi  i alla fall en väldigt rolig svenskalektion. Vi har fått en filmuppgift, man valde en genre som man gillade och sen blev man indelade i grupper med personer som valt samma genre som en själv. Sen skulle man välja en film inom den genren och sen jobba lite med den typ. Jag är supernöjd med både min grupp och valet av film. Jag jobbar med Elin och Sally och vi har valt att se filmen If I stay (genren drama). Jag har ju som ni vet redan sett den men den är så himla bra så det gör inget. 
 
Efter skolan hade jag utvecklingsamtal, det gick bra. Man fick mest reda på vad man låg till i de olika ämnena osv, vilket jag redan visste. Så det gick väldigt fort. När jag kom hem från skolan slappade jag bara. Jag var så himla trött så det var lite därför jag inte orkade blogga. Sen har jag också blivit väldigt förkyld. Det var dock inte så oväntat för alla mina kompsiar har varit förkylda/sjuka hela senaste månaden så jag bara väntade på att jag också skulle bli smittad. Så det är ju lite segt, men jag har i alla fall ingen feber så jag överlever. Jag är i skolan nu och vi har håltimme, kram!


Kommentarer till detta inlägget:

Tack för att du kommenterar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):

URL/bloggadress:

Kommentar:

Trackback