Onsdag mitt i veckan

Kom på nu att onsdag inte är mitt i veckan utan det är torsdag som är det. Men jaja, onsdag är mitt i skolveckan i alla fall. Igår i skolan hade vi ju som sagt redovisning på svenskan. Det gick bra faktiskt, tror jag i alla fall. Sen hade vi ju simning också och även det gick bra. Förutom att man är en hel klass på tå banonr så det blir extremt trångt och så fort man tar ett ordentligt bentag så sparkar man någon haha. Efter skolan städade jag först mitt rum samtidigt som jag lyssnade på poddar, och efter det gjorde jag inte så mycket. 
 
Idag slutade vi som vanligt vid tolv och jag valde att äta lunch hemma för det var inte så god mat i skolan. Så jag gjorde pannkakor istället som jag åt framför HIMYM, perfa. Just nu håller jag på att fixa lite nytt till min bloggdesign. Kommer nog inte bli så stor skillnad men jag ska göra den lite vintrigare i alla fall. Kram!


Kommentarer till detta inlägget:

Tack för att du kommenterar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):

URL/bloggadress:

Kommentar:

Trackback