Redan torsdag

Denna veckan har verkligen gått snabbt, det känns inte alls som att det är fredag redan imorgon. Men det är skitskönt haha. Idag i skolan var det en helt vanligdag, förutom att det blev pannkakor till lunch vilket gjorde hela min dag. Efter skolan åkte jag till frisören och klippte mig. Det var verkligen välbehövligt så jag är nöjd. Jag var dock tvungen att klippa nästan fem centimeter efetrsom det var så pass slitet. Men det var jag förbered på så det gjorde inte jättemycket. Sen jag kom hem från frisören har jag ätit kvällsmat samt äntligen tagit tag i att fota allt jag köpte i London, så det kommer upp senare ikväll :) Puss!


Kommentarer till detta inlägget:

Tack för att du kommenterar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):

URL/bloggadress:

Kommentar:

Trackback