Tre veckor kvar

Heej på er! Jag tänkte bara berätta att om tre veckor åker jag utomlands med min familj. Vi ska åka till Thailand, Vietnam och Kambodja över jul och nyår. Vi åker på luciadagen och är borta i tre veckor. Vi börjar i Kambodja, sen Vietnam och så avslutar vi med några dagar i Bangkok. Vi kommer totalt på på fem olika hotell och ett av dom ligger på en ö som heter Phu Quoc (Vietnam) och den ser ut som en riktig paradis-ö! Så himla fin varkligen, alldeles vita stränder och turkost vatten och man bor praktiskt taget på stranden. Sen ska vi ävan kolla på några tempel och sånt som mamma och pappa gillar haha. Det ska i alla fall bli så himla skönt att komma bort från kalla Sverige och få njuta av tre veckor i sol och värme! Jag längtar så himla mycket det är helt sinnesjukt vad jag är taggad på denna resan! Det kommer bli så jäkla roligt och underbart :D
Lite blandade vilder från de olika hotellen vi ska bo på, så himla fint!


Kommentarer till detta inlägget:

Tack för att du kommenterar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):

URL/bloggadress:

Kommentar:

Trackback