Älskade London

Idag har det varit en superrolig dag! Vi steg upp halv sju och åt frukost på hotellet. Efter det åkte vi tåg och buss till Watford för att gå på The Making of Harry Potter. Det var så himla häftigt! Man gick som en runda genom hela "stället" och det var såå kul. Jag hade inte jättehöga förväntningar eftesom jag varit på The Wizarding World of Harry Potter i USA och då fick man ju typ åka karuseller och gå in i Hogwarts m.m. Men detta var ju det riktiga som man använde när man filmade så det var verkligen superhäftigt att se. Man fick se massa av rummen, stora salen, klädnader, accessoarer och allt sånt. Sen fick man även se hur vissa delar filmades, till exempel quidditch-matcherna. Vi drack även honungsöl, har inte druckigt det sen USA men deet var precis lika gott som jag minns det. Tog huuur många bilder som helst och jag kommer nog lägga upp dom i olika delar.  Jag hade jättekul där och nu kommer det bli extra kul att kolla på HP-filmerna. 
 
Efter det gick vi på lite sight-seeing. Jag var ju dock i London i somras och såg allting men det var kul i alla fall. Sen åt vi lunch på en bar typ. Jag åt fish and chips och det var jättegott! Sen var det dags för shopping, yey! Jag hittade lite saker även idag. Ville dock jättegärna köpa en tröja från Gant men det var slut i min storlek så jag kanske ska beställa den från deras hemsida istället. Det är förresten sjukt varmt här i London. Idag har det varit 20 grader och sol hela dagen. Det är likson november imorgon, vad händer haha? Men det är skithärligt. I alla fall, just nu är de vuxna på en finrestaurang och vi barn sitter på hotellrummet och äter chips, godis och läsk och bara chillar. Kram!
Bilder från idag, det från HP kommer som sagt upp senare, antingen här London eller när vi kommer hem. Och ja, den sista bilden är lite skev för ingen utom Oliver och Kalle var med på att mamma tog kort haha. 


Kommentarer till detta inlägget:

Tack för att du kommenterar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):

URL/bloggadress:

Kommentar:

Trackback