Barnvakt ikväll

Heej på er! Idag vaknade jag vid tio typ, då gick jag upp och städade mitt rum. Borde ta och dammsuga också men jag vet inte om jag orkar det. Det är såå tråkigt. Sen kollade jag på några avsnitt av HIMYM och bara slappade. Nyss har jag bakat chokladmuffins med vitchoklad och hallongrädde. Dom blev jättegoda! Inte riktigt så fina som jag hade tänkt mig men ändå helt okej.
 

Resten av dagen har jag inte så mycket planer. Ska kanske gå ut och fota lite, men vi får se. Sen ikväll ska jag vara barnvakt åt vår granne Ebba. Jag vet inte vad vi ska göra men något som hon vill I guess. Trots att hon är i trotsåldern nio så är det inte så himla jobbigt att vara barnvakt åt henne faktiskt, och jag tjänar dessutom lite extra pengar vilket jag verkligen behöver till höstlovet. Hoppas ni får en fin lördag

Jag och Ebba i Trysil i vintras. 


Kommentarer till detta inlägget:

Tack för att du kommenterar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):

URL/bloggadress:

Kommentar:

Trackback