Bra måndag

Heej igen! Min dag idag har varit väldigt bra. Skolan var väl vanlig, förutom att  vi hade håltimme på eftermiddagen. Då spelade vi lite kort och snackade typ, sen lyckades jag ha sönder en stol.. japp. Inte så att den brakade ihop så man inte kan sitta på den men jag råkade välta den så ryggstödet pajade typ haha. Lyckat. 
 
Efter skolan följde jag, Julia och Ida med hem till Lois där vi åt chokladtårta, snackade, lekte med smink och lite annat. Julia var dock tvungen att gå lite tidigare för att hinna med sin buss och efter det kollade jag, Ida och Lois på ett avsnitt av PH och sen gick jag och Ida hem. På tal om PH så är det ju ett nytt avsnitt ikväll, wiee! Det är lite sorgligt hur insatt jag är i det haha, men det förgyller min kvällar typ haha, helt seriöst. Hoppas er måndag också har varit bra!
Bjussar på en mobilbild från idag haha. 


Kommentarer till detta inlägget:

Tack för att du kommenterar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):

URL/bloggadress:

Kommentar:

Trackback