De senaste dagarna

Förlåt verkligen för min kassa uppdatering de senaste dagarna. Men vi har sjukt mycket i skolan denna veckan. I måndags hade vi historialäxa, i tisdags hade vi matteprov och svenskatal. Ni anar inte hur mycket ångest jag har haft inför det där jävla talet. Jag har absolut inga problem med att ha en muntlig redovisning inför klassen och men att hålla tal är en annan sak. Det blir liksom så mycket mer personligt på något sätt. Men det gick bra i alla fall och det är så skönt att ha det gjort. Sen tills idag hade vi spenskaläxa, imorgon har vi både läsläxa och inlämning i svenska, och på fredag har vi historialäxa. Så det är så jäkla mycket plugg nu sista veckan innan lovet, men så är det ju alltid. Dessutom har jag inte haft någon inspiration alls till att blogga. För hade jag velat blogga så hade jag lätt hunnit det också.
 
Igår efter skolan var jag hemma hos Annie och Lois. Jag och Lois bakade kärleksmums, kollade på PH, spelade kort och lite annat. Sen åt vi kvällsmat där som deras bror lagat och sen satt vi typ och pratade. Så det var jättekul! Förutom det har jag de senaste dagarna pluggat, kollat PH, HIMYM, slappat lite, lyssnat på poddar och lite annat i den stilen. Jag lovar att min uppdatering ska bli bättre, har fortfarande inte jättemycket inspiration men jag ska försöka uppdatera bättre i alla fall. 
Bilder från den senaste veckan typ. 


Kommentarer till detta inlägget:

Tack för att du kommenterar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):

URL/bloggadress:

Kommentar:

Trackback