Första oktober

Idag är det första oktober. Alltså på rikitg vad händer? Skolan började ju nyss känns det som. Time you need to chill the fuck dooown. Idag slutade vi i alla fall vid tolv och jag valde att inte äta lunch i skolan för det skulle bli äcklig mat så jag åkte hem direkt. Till lunch gjorde jag pannkakor vilket var jättegott! Sen städade jag hela mellanvåningen av huset (den våningen där typ allt är om ni fattar haha) samtidigt som jag lyssnade på Zara Larssons nya skiva. Vet inte varför men jag fick något jävla städryck så jag städade även mitt rum vilket var välbehövligt. Det där med att hålla det städat gick inte så bra haha...
 
Sen har jag kollat på lite PH-extra, ätit hallon, gjort annat på datorn och lite sånt. Borde kanske plugga lite samhällskunskap men det känns faktiskt som att jag har koll på det mesta så jag vet inte om jag pallar det. Ikväll kommer även pappa hem från Barcelona där han varit en vecka. Så det ska vbli jättemysigt! Han kommer dock typ vid elva på kvällen men eftersom det är PH så är vi vakna i alla fall (okej det hade vi varit ändå men vi kan använda det dom ursäkt haha). en ni får ha en fortsatt bra dag, kram!


Kommentarer till detta inlägget:

Tack för att du kommenterar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):

URL/bloggadress:

Kommentar:

Trackback