Fullspäckat

Heej på er! Idag har jag jättemycket att göra känns det som. Vi har ju som sagt biologiprov imorgon, plus en historieläxa som jag precis upptänkte var jättejobbig, dessutom fick vi en samhällsläxa idag som också ska vara klar imorgon. Den har jag dock redan gjort klart så det är skönt. Efter imorgon så är dock denna "provperioden" över och det är endast ett matteprov kvar som jag inte ens ska plugga till tror jag. Jag har aldrig pluggat matte i hela mitt liv och har inga planer på att börja med det heller haha.
 
Vid sex ikväll ska jag, Max, Kalle och pappa gå på hockey. Det är Lakers hemmamatch, vet dock inte mot vilka ännu men det märker jag sen. Så det ska i alla fall bli jättekul! Så jag har ganska mycket att göra idag men om jag känner mig själv rätt så kommer jag prioritera lite halvdåligt ich sitta framför datorn större delen av tiden i alla fall haha. Nejmen nu ska jag plugga biologi, faktiskt haha. Puss och ha en fortsatt bra dag!


Kommentarer till detta inlägget:
Komentar från: MADDISENJ.SE

Vackert foto!

2014-10-09 @ 17:18:46
URL: http://maddisenj.se

Tack för att du kommenterar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):

URL/bloggadress:

Kommentar:

Trackback