God morgon

God morgon bloggisen! Just nu är jag i skolan, vi har håltimme. Mina friendos pluggar men jag gjrode klart allt igår så jag är fri haha. Idag på morgonen försov jag mig i en halvtimme vilket är fett mycket på morgonen. Jag vaknade halv åtta och jag skulle lämna huset tio i, så jag fick stressa som fan. Jag fattar fortfarande inte hur jag lyckades hinna allt jag annars gör på 50 minuter haha. Nu har vi precis fått tillbaka matteprovet vi gjorde i tisdags och det gick faktiskt väldigt bra, så jag är nöjd :)
 
I eftermiddag har jag inga planer, ska väl njuta av att ha en hel dags frihet utan några läxor eller plugg att göra. Är lite sugen på att baka något, fast jag bakade igår. Men jaja, vi får se hur jag gör. Men nu har jag inte så mycket mer att dela med mig av, kram!


Kommentarer till detta inlägget:

Tack för att du kommenterar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):

URL/bloggadress:

Kommentar:

Trackback