God morgon + Gårdagen

God morgon på er! Jag vaknade för typ tjugo minuter sen, vilket var väldigt tidigt för att varamig under ett lov. Men jag hade glömt stänga av veckarklockan och eftersom det är måndag så ringde den halv åtta och jag kunde inte somna om. Så nu ligger jag i sängen och ska kolla på ett avsnitt av HIMYM, surprise haha?
 
Igår vid två typ åkte jag som sagt hem till Annie och Lois. Jag och Lois bakade vår chokladlasange. Jag fattar dock inte varför den kallas lasange för det var bara en kakbotten bestående av Oreo och sen massa olika lager med fyllningar haha. Men blev faktiskt väldigt god, trots vårt lilla fail när vi råkade ta creme fraiche istället för cream cheese haha. Efter det kollade vi på HIMYM tillsammans, spelade kort, satt vid datan och sen år jag kvällsmat där vilket var jättegott. Så min gårdag var superbra!


Kommentarer till detta inlägget:

Tack för att du kommenterar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):

URL/bloggadress:

Kommentar:

Trackback