IKEA

Nu är vi hemma från IKEA, eller vi kom hem för typ två timmar sen men jaja. Jag hittade faktiskt en del saker trots att jag inte hade något diretk bestämr eller planerat köp. Bland annat ett nytt påslakan, lite kuddar, doftljus och nya gardiner. Så när vi kom hem så fixade jag med det nya till sängen, satte upp gardiner och lite sånt. Jag bytte från svarta till vita gardiner och alltså gud vilken skillnad det blev. Hela rummet ljusades liksom upp vilket jag älskar. Även det andra jag köpte blev väldigt fint så jag är supernöjd! Kommer bilder på sakerna ikväll eller imorgon. 
 
Vi åt även lunch där, jag åt köttbullar såklart haha. Sen åt jag mjukglass till efterrätt och innan vi åkte hem köpte vi kanelbullar. Det är ju kanelbullens dag idag. Måste bara säga att IKEA:s kanelbullar är sjukt goda, dessuto alldeles nybakta när man köper dom, till och med varma fortfarande. I alla fall, ikväll har jag inga speciella planer. Ska väl åka till Kvantum och köpa godis, om jag orkar haha. Puss!
Tre bilder från idag, sakerna som ligger i kundvagnen på första bilden var inte ens allt vi köpte haha. 


Kommentarer till detta inlägget:

Tack för att du kommenterar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):

URL/bloggadress:

Kommentar:

Trackback