London om två veckor

Tänkte bara berätta att om två veckor åker jag till London! Jag och min familj ska åka tillsammans med familjen Ingemarsson och det ska bli superkul! Det är alltid lika roligt att umgås med dom och dessutom har dom barn i vår ålder. Vi har rest med dom några gånger när vi var mindre men nu var det ett tag se. Vi åker i alla fall på höstlovet, svintidigt på torsdag morgon och kommer hem sent på söndag kväll. Så vi får nästan fyra hela dagar där och vi har en hel del planerat. 
 
På fredagen ska vi besöka The Making of Harry Potter vilket jag ser så himla mycket fram emot. Jag är ju världens Harry Potter-freak och att få se stället där det filmades ska bli så häftigt. Sen ska vi på fotboll på lördagen, äta på restauranger, shoppa och bara turista typ. Så denna resan kommer bli så rolig och det går inte att beskriva hur mycket jag längtar efter detta! :D 


Kommentarer till detta inlägget:

Tack för att du kommenterar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):

URL/bloggadress:

Kommentar:

Trackback