Mycket plugg denna veckan

Förlåt för dålig uppdatering igår. Jag önskar att jag kunde säga att det berodde på att jag hade mycket att göra, men nej. Jag orkade bara inte. Okej jag gjorde lite nytta, jag pluggade spanska för vi hade prov idag. Det gick ganska bra tror jag. Borde doch ha pluggat lite mer för vi har ganska mycket denna veckan.Efter det gjorde jag inget speciellt, satt vid datorn, kollade PH och lite sånt. 
 
Idag slutade vi ju vid tolv och då åkte jag hem och gjorde lunch. Sen kollade jag på två avsnitt av HIMYM och efter det pluggade jag biologi. Vi har prov i det på fredag, då vi också har historieläxa. Så ja, det är lite mycket denna veckan. Vi har dessutom börjat läsa en bok på svenskan som heter Dvärgen och det är tamejfan den sämsta och tråkigaste boken jag har läst i hela mitt liv. Alltså på riktigt jag kan läsa den i max fem minuter innan jag har tappat koncentrationen helt och måste läsa om allt igen. Även det är läxa tills imorgon, man ska ha läst till sidan 50, jag har dock bara typ tio sidor kvar så det lär gå snabbt. Om jag lyckas behålla koncetrationen vill säga. Kram!


Kommentarer till detta inlägget:

Tack för att du kommenterar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):

URL/bloggadress:

Kommentar:

Trackback