Planerat London

Gårkvällen blev jättelyckad. Familjen Ingemarsson kom runt sju och då åt vi förrätt som bestod av hummersoppa, den var jättegod. Till varmrätt år vi Biff Wellingon, vilket är typ smördegsinbakad oxfilé med någon svamröra, jag gillar inte svamp men det var väldigt gott i alla fall. Sem åt vi efterrätt, planerade London osv. Vi har sjukt mycket planer vad vi ska göra där så vi får vara jävligt effektiva om vi ska hinna allt haha. Nejmen om allt går som planerat så hinner vi utan problem. 
 
Idag gick jag upp vid elva och jag har helt ärligt inte gjort ett skit idag. Jag har bara slappat framför HIMYM, ätit, och bara degat. Det är det jag planerar att göra resten av dagen också. Ska duscha ikväll också men annars ska jag inte göra så mycket. Men vi hörs, kram!


Kommentarer till detta inlägget:
Komentar från: carolines

Åh vad härligt med en trip till London! Avundsjuk! =)

2014-10-25 @ 12:06:08
URL: http://carolines.for.me/

Tack för att du kommenterar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):

URL/bloggadress:

Kommentar:

Trackback