Älskade underbara fredag

Heej på er! Idag hade jag ju som sagt bara två lektioner vilket var så skönt! På samhällskunskapen fick vi en jätterolig gruppuppgift och jag jobbar med Annie och Lois och vi är ett äkta dreamteam haha. När jag kom hem åt jag och Max (som är sjuk) lunch och sen solade jag i typ en timme innan solen gick i moln. Jag utnyttjar solens strålat in i det sista känner jag haha. Men jag vill inte bli så jäkla blek som jag blir på. Kommer dock inte bli det i år för ska åka bort i vinter. Nu spoilade jag det lite men tänker inte avslöja mer ännu. 
 
Sen städade jag lite i huset, och även mitt rum samt bytte lakan och allt sånt. Fett duktig haha. Nej skoja. Ikväll har jag inga planer, ska väl äta chips och läsk och bara mysa typ. Det är väl det enda positiva med att skolan dragit igång igen. På sommarlovet får man inte riktigt dendär härliga fredagskänslan. Ha en bra kväll finisar!


Kommentarer till detta inlägget:

Tack för att du kommenterar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):

URL/bloggadress:

Kommentar:

Trackback