God morgon

God morgon på er! Jag vaknade för typ en timme sen, låg dock kvar i sängen väldigt länge och kollade igenom Vine vilket jag inte har gjort på över en månad. Så det tog sin lilla tid haha. Sen gick jag i alla fall upp och åt frukost, rostmacka med oboy, nyttigt värre haha. 
 
Igår åt vi som sagt tacos till middag och det var så gott! Sen kollade vi på Fångarna på fortet (samir från PH var med vilket var kul haha), åt massa godis och drack läsk. Ja jag är en onyttig människa haha. Idag ska jag kanske med och kolla när Max spelar fotbnollsmatch, har inte bestämt mig än så vi får se. Men  nu har jag inte så mycket mer att berätta så vi hörs senare!


Kommentarer till detta inlägget:

Tack för att du kommenterar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):

URL/bloggadress:

Kommentar:

Trackback