Klagoinlägg

Nu tänkte jag börja detta inlägget med att klaga lite. Min morgon var väl inte den mest lyckade om man säger så. Jag hade för en gångs skull gjort mig klar i tid för att cykla till skolan så att jag skulle slippa cykla som en jävla dåre för att hinna. Så jag var klar i god tid och kände mig så nöjd med mig själv haha. Det ångrade jag dock efter ett tag. För att ta det kortfattat så upptäcker jag först att det spöregnar och ska hämta ett paraply. Hittar dock bara ett trasigt men tänkte att det fick duga. Lyckas sen tappa cykeln på mina vita jeans och får gå in och byta byxor. Sen när jag väl börjat cykla och nästan är framme så fastnar mitt skosnöre i pedalen så hela cykeln, och jag, välter och jag sitter fast i pedalen. Kom dock loss ganska fort och sen kom jag äntligen till skolan haha.
 
Förutom min kaosade morgon har detta varit en vanlig dag. Tisdagar är den värsta dagen i veckan om man kollar på vårt schema. Vi börjar åtta och slutar tre. Dessutom har vi B-språk och spanskan just nu är en fucking pain in the ass. I och med att jag kom in sent så var spanskaklassen mina klasskompisar går i helt full (man ska vara max 32 pers och dom är redan 34) så jag går helt mobbad i en annan klass. Dessutom är lektionerna så jävla långa så det är såå segt. dock har vi det bara två gånger i veckan så jag överlever. Nu ska jag avsluta detta inlägget och jag känbner att jag bara klagade haha. Men vi hörs, puss!


Kommentarer till detta inlägget:
Komentar från: MADDISENJ.SE

Ibland behöver man få klaga lite

2014-09-09 @ 20:09:18
URL: http://maddisenj.se

Tack för att du kommenterar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):

URL/bloggadress:

Kommentar:

Trackback