Ingen pluggmotivation

Heej på er! Hur var er måndag? Min var bra, eller måndag är ju måndag men det hände inget speciellt. Förutom i slutet då jag, Annie och några till från klassen blev intervjuade typ av någon snubbe, vi skulle prata om varför vi valt just samhällsprogrammet på Katedral. Det var ganska kul och man fick jättegod dricka haha. 
 
Sen jag kom hem från skolan har jag pluggat lite, väldigt lite dock. Vi har prov i engelska på onsdag och i samhällskunskap på torsdag, så jag borde plugga lite mer med tanke på att jag inte har gjort det alls fram tills nu. Men min motivation till det idag är så låg som den kan bli och jag kunde inte koncentrera mig alls, så jag får väl göra det imorgon istället. Sen har jag bakat en hallonpaj eftersom mamma ska ha lite gäster här på middag ikväll. Så det blir jättegott! Kram på er!
 Från min insta, har börjat posta där igen efter över ett halvårs paus haha. Så ni får gärna följa mig om ni vill, heter @annaahvenainen


Kommentarer till detta inlägget:

Tack för att du kommenterar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):

URL/bloggadress:

Kommentar:

Trackback