Kärlek till vårt schema

Heej på er! Idag hade vi sovmorgon till 09.45 vilket är så jäkla skönt på en måndag. Måste säga att jag älskar vårt schema av hela mitt hjärta! Sovmorgon två dagar i veckan, slutar tolv en och en halv gång i veckan (onsdag och varannan fredag) och senaste dagen är halv fyra vilket var idag. Idag var dessutom egnelska inställd så vi hade en lång håltimme som vi tillbringade hos annie och Lois där vi åt bullar och spelade kort haha.
 
Efter skolan var jag och Lois på Grand, Lois behövde köpa ett anteckningsblock och jag följde med för att det är kul hehe. Köpte dock inget själv för jag håller på att spara pengar, eller jag försöker i alla fall. Sen fikade vi på Espresso House och jag provade deras vita varma choklad och den var så himla god! Föredrar den lätt framför vanlig varm choklad :) Jag kom hem för lite mer än en timme sen och sen dess har jag inte gjort så mycket. Om typ tio minuter börjar Idol och vid tio är det PH, så det ser jag fram emot haha. Kram!
Två mobilbilder från idag. 


Kommentarer till detta inlägget:

Tack för att du kommenterar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):

URL/bloggadress:

Kommentar:

Trackback