Min fredag

God morgon bloggisen! Igår vid fem åkte jag och mamma en jättesnabb runda till Grand. Vi var bara där i en halvtimme typ men jag hittade en sak i alla fall :) När vi kom hem så kom som sagt våra grannar hit och grillade. Vi gjorde fläskkarré med ungspotatis och massa tillbehör, såå gott! Sen kollade vi på idol och bara hade fredagsmys. Nu börjar ju fredagsfinalerna i idol så det ska bli mysigt att alltid ha något att kolla på på fredagskvällarna. 
 
Idag vaknade jag kvart i sju och var helt hundra på att jag skulle upp och gå till skolan. Jag var precis på väg att resa mig när jag kom på att det var lördag, den känslan alltså! Så jag somnade om och sov till tio typ. Sen dess har jag ätit frukost och nu har jag precis städat mitt rum vilket var extremt välbehövligt. Ska försöka hålla det fint ett tag nu, men vi får se hur det går haha. 


Kommentarer till detta inlägget:

Tack för att du kommenterar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):

URL/bloggadress:

Kommentar:

Trackback