Sextonde september

Heej finisar! Idag efter första lektionen hade vi en lång håltimme så jag, Annie, Lois, Ida och Julia gick till Broqvist och fikade. Det var supermysigt! Jag var dock fett tråkig och tog varm choklad och en fralla när det fanns väldigt mycket goda kakor att välja på. Men Broqvists frallor är sååå goda! Sen hade vi bara vanlig skoldag resten av dagen. Vi slutade vid tre och då följde Lois och Julia med mig hem. Vi gjorde massa pannkakor som vi åt till mellis, mumma. Sen spelade vi Buzz och hoppade lite studsmatta haha. Dom gick ganska nyss för Julia bor ganska långt härifrån så hon var tvungen att hinna med bussen. Nu sitter jag vid datorn och sen ska jag kolla på Idol och PH, kram!
Mobilbilder från idag. Och sorry Ida att jag sa upp bilden trots att du blundar haha. 


Kommentarer till detta inlägget:

Tack för att du kommenterar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):

URL/bloggadress:

Kommentar:

Trackback