Skolarbete

Holaaa! Idag är det ju tisdag och som ni kanske vet så är det enligt mig den värsta dagen i veckan, schemamässigt. Vi har för det första B-språk vilket är så jäävla drygt och dessutom idrott (orientering) och vi var ute i det svinkalla vädret! Dessutom gick jag och några andra i klassen helt vilse i något random husområde haha.
 
Efter skolan följde Annie och Lois med mig hem och vi jobbade med vår samhällsuppgift som ska vara klar på fredag. Uppgiften är att skapa en facebooksida till en av partiledarna och vi har valt Annie Lööf. Det ska vara både humor och fakta med. Så det är faktiskt en väldigt rolig uppgoft och fyfan vad vi garvade idag haha. Så det höll vi på med fram tills för typ en halvtimme sen då dom gick hem. Sen dess har jag gjort spanska och engelskaläxan till imorgon samt plockat undan i mitt rum. Nu ska jag bara slappa resten av kvällen, kram!


Kommentarer till detta inlägget:

Tack för att du kommenterar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):

URL/bloggadress:

Kommentar:

Trackback