Taco-lördag

Heej bloggisen! Igår kväll grillade vi ju som sagt hemm ahos våra grannar tillsammans med en annan familj. Det var supermysigt och maten blev jättegod! Sen kollade vi på Idol och hade fredagsmys. Minna informerade alla om att fredagsmyset fyllde 20 år igår, hur ett fredagsmys kan fylla år och hur Minna fick reda på det förblir obesvarade frågor haha.
 
Idag efter frukosten typ åkte jag och mamma till både stan och Grand. Köpte två små saker som jag kan visa senare. Kommer även visa en klänning jag köpte förra helgen som jag fortfarande inte tagit tag i att fota hehe. Ikväll ska vi äta tacos till middag vilket ska bli så jävla gott. Jag älskar tacos av hela mitt hjärta typ haha. 


Kommentarer till detta inlägget:

Tack för att du kommenterar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):

URL/bloggadress:

Kommentar:

Trackback