Första nationella provet

God kväll! Idag hade vi det första nationella provet på gymnasiet. Det känns helt sjukt attdet har gått ett helt år sedan vi hade nationella proven i nian, vad hände med tiden haha? I alla fall, idag hade vi det i svenska, muntligt. Det gick nog bra, jag var dock den första att framföra vilket jag alltid är på muntliga redovisningar då jag står först i klasslistan. Sen hade vi typ två timmar håltimme och då satt jag mest och snackade med Lois och Elinor. 
 
Efter skolan gick jag, Annie, Lois och Ida och köpte glass. Jag provade Cornettos nya jordnötsglass och den var såå god! Vi gick sedan till Linnéparken och satt där och njöt av det fina vårvädret som kommit till vår stad denna veckan. Hoppas verkligen att det fina vädret stannar. 


Kommentarer till detta inlägget:

Tack för att du kommenterar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):

URL/bloggadress:

Kommentar:

Trackback