Första skoldagen

Nu är första skoldagen efter lovet avklarad. Det gick ungefär som väntat och det var en ganska vanlig dag. På idrotten hade vi simning, det var ganska kul när vi väl var i bassängen men allt runt omkring är jobbigt. Dessutom hade typ ingen med sig lås så det slutade med att alla tjejer i hela klassen (som var med och simmade) delade på två skåp haha. 
 
Efter skolan lämnade jag in min skoldator på lagning då skärmen gått sönder. Så nu har jag fått en lånedator som jag ska använda under tiden vilket är jätteskönt. Min gamla skärm var trasig i typ en månad men det funkade ibland så jag lär det vara så men nu gick det inte längre. Sen har jag även fått sommarjobb idag, på ett dagis så jag är superglad över det!


Kommentarer till detta inlägget:

Tack för att du kommenterar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):

URL/bloggadress:

Kommentar:

Trackback