Lång sovmorgon

God morgon bloggisen! Idag börjar jag klockan tolv på grund av att halva klassen har muntliga nationella provet i svenska nu på morgonen och jag tillhör inte den halvan. Så jag har sjukt lång sovmorgon vilket är superskönt! Jag vaknade lite efter nio och då kollade jag på ett avsnitt av Gossip Girl och sen gick jag upp och gjorde mig iordning. Nu sitter jag och kollar lite på TV och sen ska jag äta frukost/lunch.
 
Anyways, igår gjorde jag inte jättemycket. Var ute och sprang på eftermiddagen vilket var jättejobbigt haha. Jag hatar att springa och det blev inte precis bättre av att det började spöregna efter typ tio minuter. Så jag kom hem dygnsur, svettig och svintrött. Mysigt haha. Jaja, hoppas ni får en bra dag i alla fall, puss!


Kommentarer till detta inlägget:
Komentar från: Robex Lundgren

fint

2015-04-13 @ 11:25:07
URL: http://ghgumman.blogg.se/

Tack för att du kommenterar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):

URL/bloggadress:

Kommentar:

Trackback