Sofias födelsedag

God kväll på er! Idag hade vi bara två lektioner så det var superskönt. Efter skolan gjorde jag lunch till mig och Max och sen kollade jag på Gossip Girl. Till kvällsmat åt vi grillat för andra gången i år, älskar grillat. Jag längtar så himla mycket till sommaren just nu. Efter kvällsmaten gick vi över till våra grannar tillsammans med några andra familjer. Det var mysigt och det bidrog lite till min sommarlängtan haha. Vi brukar vara hos dom på kvällarna ganska ofta under sommaren. Idag fyller förresten Sofia 17 år! Grattis världens bästa vän jag älskar dig så himla mycket! ♥
Hittade denna gamla bilden från vår klassresa till Holmarna i femman, fyfan vad små vi var haha. Vet att kvalitén suger men tyckte bilden var lite söt ändå. 


Kommentarer till detta inlägget:

Tack för att du kommenterar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):

URL/bloggadress:

Kommentar:

Trackback