Sista dagen på lovet

God kväll allihopa! Idag är det sista dagen på påsklovet vilket suger. Jag orkar inte komma tillbaka till skolan med plugg och läxor i överflöd. Nu börjar dessutom nationella proven och jag har en känsla att dessa på gymnasiet kommer vara svårare än de i nian, såklart. Vet dock inte i vilka ämnen vi har nationella i förutom svenska. Har inte så bra koll haha. 
 
Jag har i alla fall ägnat denna sista dagen åt lite allt möjligt. När jag vaknade kollade jag lite på Friends och sen målade jag mina naglar, bilder kommer upp senare ikväll. Efter det slappade jag lite och sen gick jag ut och fotade. Det var sjukt längesen jag gick på en fotorunda men nu gjorde jag äntligen det så det var nice. Sen åt jag lunch och satt ute i solen och lyssnade på poddar. Vädret idag har varit superfint, riktigt vårväder. Vid tre kollade jag, mamma och Sofie på hockey. Lakers förlorade tyvärr dock. Hoppas ni haft en bra dag och en roligt påsklov, kram! 


Kommentarer till detta inlägget:

Tack för att du kommenterar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):

URL/bloggadress:

Kommentar:

Trackback