Söndagsångest

Hej allihopa! Idag har jag inte gjort så jättemycket. Vaknade runt klockan tio och efter lite frukost var jag ute och sprang. Inget regn eller skoskav denna gången så det var nice haha. Sen kollade jag på lite serier och plockade lite på rummet. För typ två timmar sen kom Sofie hit med Mc Donalds-mat till oss och sen kollade vi på hockey. Matchen pågår ju fortfarande men jag kollar inte på allt, utan bara lite då och då för att se vad det står. Hoppas verkligen Lakers lyckas hämta upp igen och vinna denna matchen!
Den första bilden år från när vi var på hockey i tisdags, tror inte jag närmde det på bloggen men jag var där med min familj och sen träffade jag även Sofia där. Den andra är från när jag var ute och sprang idag.


Kommentarer till detta inlägget:

Tack för att du kommenterar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):

URL/bloggadress:

Kommentar:

Trackback