Superbra fredag

Heej på er! Idag slutade vi tolv och efter skolan följde jag, Annie, Lois och Julia med hem till Ida. Det var första gången jag var där eftersom vi alltid är hos mig eller Annie och Lois eftersom Ida (och Julia) inte bor i stan. Vi hade i alla fall jätteroligt! Vi spelade bland annat Just Dance, jag har aldrig kört det innan men det var riktigt kul, jag sög dock haha. Sen spelade vi kort, snackade och var ute lite.
 
Julia åkte hem vid halv sju typ och då gjorde vi andra tacos till kvällsmat som vi åt framför TV:n tillsammans med Idas bror samtidigt som vi kollade på Frozen. Sen åt vi kladdkaka med hallon och blåbär till efterrätt vilket var såå gott! Vid tio ungefär blev vi hämtade av Annie och Lois pappa så jag kom hem för lite mindre en en timme sen. Det var i alla fall en superlyckad kväll och jag hade jätteroligt! 


Kommentarer till detta inlägget:

Tack för att du kommenterar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):

URL/bloggadress:

Kommentar:

Trackback