Tivoli på spetsamossen

God kväll allihopa! Idag vaknade jag vid halv elva och då gick jag upp och städade mitt rum. Drt var kläder över hela jäkla golvet så det behövdes verkligen. Efter lunch åkte jag till Kvantum och handlade godis som jag år framför lite serier.
 
Vid sex cyklade jag hem till Annie och Lois och sen gick vi ner till tivolit som är på spetsamossen denna helgen. Vi åkte dock bara en karusell och körde en runda i chokladhjulet, men det var jätteroligt! Älskar att åka karuseller mest av allt i hela världen typ haha. Efter det gick vi till Coop och handlade lite kvällsmat. Vi lagade tacos och det var så sjuk gott. Jag åt tre stycken och jag äter aldrig mer än en annars så nu är jag så jäkla mätt haha. Sen käkade vi lite glass och kollade på Friends. Vid halv elva cyklade jag hem och nu sa jag bara chilla i någon timme innan jag somnar, Kram!


Kommentarer till detta inlägget:

Tack för att du kommenterar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):

URL/bloggadress:

Kommentar:

Trackback