Äntligen sol

Äntligen har vi fått lite jäkla sommar! Tror jag kan räkna upp antalet soliga dagar i Sverige denna sommaren på min ena hand. Är så glad att vi var i Frankrike så jag i alla fall fick lite riktig sommar. Men idag var det ganska bra väder här. Så på morgonen gick jag ut och solade vilket var väldigt skönt. Det var inte jättevarmt men eftersom det var sol så funkade det ändå. Vid tre gick jag in igen och sen blev jag väldigt trött så jag tog en lite powernap. Sen städade jag mitt rum, känns som att jag gör det väldigt ofta haha. Men jag är sämst på att välja kläder ibland och allt hamnar tillslut på golvet typ. Imorgon ska det bli ännu finare väder än idag så jag, Annie och Lois tänkte åka och bada tror jag. Kram. 
Bild från sommarstugan för typ en månad sen.


Kommentarer till detta inlägget:

Tack för att du kommenterar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):

URL/bloggadress:

Kommentar:

Trackback